Do you remember our time?

Minns du första gången jag sa "jag älskar dig" ? Det var efter vårat töntigaste men ändå viktiga bråk.
Minns du första gången du var hemma hos mig? När jag inte hade några lampor så vi fick ta ljus överallt.
Minns du när vi tittade på hästarna med mamma? Du fastnade lite vid Charlie, inte sant?
Minns du när du sa åt mig att inte halka och själv slog en vurpa på våran väg hem?
Minns du när vi sa att vi skulle lösa allt tillsammans? Att vi skulle klara alla bråk?
Minns du hur jag alltid bad dig hålla om mig när vi skulle sova?
Minns du när vi fick skjuts hem av polisen helt random?
Minns du alla stunder efter att vi blivit sams? Hur fina de var?
Minns du när du gav mig armbandet?
Minns du alla hjärtans dag? När jag gav dig nallen och du kallade mig tönt för det..?
Minns du alla pussar vi gav varandra varje gång vi gick förbi varandra i hallen?
Minns du när du tog på dig mina kläder, och hur arg du blev när jag tog på mig dina?
Minns du stunden då "hello there, the angel from my nightmare" blev betydelsefullt för mig?
Minns du hur stelt det var när du hälsade på mig på jobbet andra gången vi sågs?
Minns du min besvikelse när jag trodde att du låg brevid mig när du egentligen redan pussat mig hejdå?
Minns du negerbollarna och "kladdkakan" ? Vattenkriget? Brottningsmatcherna då jag alltid hamnade i underläge?
Minns du hur rädd jag var att förlora dig, och du sa att du inte skulle gå någonstans?
Minns du när jag skrev på din rygg med fingrarna och du skulle lista ut vad jag skrev?
Minns du oss? Minns du mig?

Jag minns, och det är minnena som gör så ont.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Vet att saknaden gör ont och allt, men hoppas du förstår att han verkligen inte är värd dig ifall han lämnar dig och inte förstår vilken underbar person du faktiskt är.

2011-03-19 @ 19:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0