Det är svårt att räcka till, men att bara finnas där är det finaste som finns

Hej på er!
Idag är jag på glatt humör, trots att jag gått och blivit sjuk for real. Blåsor på läpparna och i munnen samt vanlig influensa. Inte så roligt när jag verkligen taggade skolan för en gång skull, men bara att ta det lugnt och samla kraft att ta sig dit när jag blir frisk igen.

Inatt sov Alexander hos mig. Inget mer med det, första natten jag slapp mardrömmar och "panikångest" liknande. Vi är dock inte tillsammans, men det är skönt att vi kan umgås och så får vi se vart det leder. Jag är verkligen nerkärad i honom men som ni vet så ja, ibland går det helt enkelt inte..

Snart kommer Moa och Tobbe förbi på en snackis och sen blir det städning. Vi får se om Alexander kanske kommer förbi senare också, annars blir det nog bara film och "ta hand om mig själv"-kväll.


Några dagar gammal bild menmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0