You make me wanna lalalala, you make me go wow

Jag är lycklig. Ja, jag tror att jag är lycklig. Bortsett från trasslet som händer lite då och då i nuet så är jag i det stora hela lyckligare än jag varit på väldigt länge. "Allt går om man bara vill" som en viss vän sa till mig när allt var som tråkigast. Det jag då helst av allt ville är min mardröm idag. Så ja, jag är nog lycklig.

Jag är i skolan där jag fått uppgifter för att få betyg. Det ska nog gå bra.
Ikväll väntar jobb till 23.40, likaså imorgonkväll och på söndag ska jag pusta ut i soffan innan jag taggar avslutningsveckan.

Snart åker jag till våran vackra huvudstad och om ungefär en månad är jag en myndig tjej.



På min artonårsdag ska jag köpa en öl, mer planer har jag faktiskt inte. Men jag längtar.



För övrigt så har jag världens bästa kusin vid min sida i alla lägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0