för jag behöver din famn att gömma mig i, ah behöver din famn mot min melankoli

Imorgon får jag sommarlov. Jag måste säga att detta har varit ett väldigt lärorikt år, inte vad gäller skoluppgifter utan vänskap och att hitta mig själv. Tiden har gått fort men mycket har hänt.
När jag kommer tillbaka i Augusti så ska jag börja om med nya krafter. Jag börjar tvåan, vilket jag redan skulle ha gjort förra året. Det känns bra, fast jag vill ta studenten nu med en gång.

Efter lunch ska jag kila ner till stan och leta efter en klänning att ha på mig imorgon på avslutningen plus lite annat skit. Ikväll hoppas jag på bio, men vad blir av det återstår att se.



Förresten! Tack Alexandra för kommentaren om mitt hår, dock är det ingenting att älska, fastän jag själv gör det ibland också. Fast det är en hemlighet, för annars kommer mitt hår aldrig mer göra som jag vill.
Men vem är jag att ta emot en sådan kommentar från dig? En tjej med jättelångt och otroligt vackert hår. Jag är avundsjuk.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Naaw! Vad gullig du är, blev faktiskt jätteglad! ^^, men ditt hår är verkligen sjukt mycket snyggare än mitt!

2011-06-16 @ 15:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0