Be mig så stannar jag kvar

Hej! Jag är väl medveten om hur dåligt jag uppdaterar nu för tiden och det märks på min statistik tyvärr..
Men jag har inget bra internet som orkar öppna bloggar och dylikt så det är ett litet problem.

Jag har iallafall sommarlov där Sveriges bästa sidor har visats, dvs regn regn och åter regn.

Igår tältade jag och några vänner, men det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Det började spöregna och vi bestämde oss för att gå hemåt. Efter tre timmar var vi vilse mitt ute i skogen och hade inget annat val än att ringa larmcentralen för hjälp. Polisen hittade oss och körde oss hem. Mina kläder vägde runt 20kg och en väska på kanske 5-10kg på det.
Det var, trots allt, ganska roligt och en riktig upplevelse. Idag mår jag inte lika bra dock, härligt när jag jobbar hela helgen..


Ni får ha det kanonbra så kommer det upp bilder så fort jag bara kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0