Vila i frid, jag sänder en tanke åt familj och närstående

En gång i tiden, för en si så där fem år sedan, lärde jag känna en väldigt godhjärtad kille. Jag lärde aldrig känna honom på djupet men vi hade roligt ihop då vi sågs.
Med tiden förlorade vi allt mer kontakt och de senaste tre åren har vi inte pratat alls med varandra, han kände nog inte ens igen mig till slut.

Men så som jag lärde känna honom, vill jag minnas honom. Det är fina minnen med en fin, ung kille. Tyvärr valde han att avsluta sitt liv här på jorden, kanske i hopp om att finna en ljusare plats som var mer lämpad för just honom, jag vet inte och jag tänker inte spekulera i det heller för den delen.

Det är dock synd att fel människor försvinner. Han var älskad av många och jag vet några som stod honom väldigt nära. Därför sänder jag en tanke till de som gjorde det, och till Lennie som kommer leva kvar i våra minnen tills dagen då vi ska vandra samma väg.

Vila i frid Lennie, jag hoppas att du hittade dit du ville komma. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0