Na-na why don't you get a job? Hey, that's something everyone can enjoy.

God kväll alla nattugglor!

Jag ligger i sängen, har jobbat hela kvällen och just sett klart Just go with it som för övrigt var en väldigt bra ny komedi.
Imorgon jobbar jag också, får se hur det blir på söndag. Nästa helg är jag iallafall ledig och då blir det att fira min födelsedag på Öland. Jag längtar så galet jäkla mycket!

Jag har tänkt på en sak som jag faktiskt inte tänkt så mycket på tidigare. Jag tycker verkligen om att jobba, jag trivs med det och det är där jag kan slappna av och bara vara samtidigt som jag gör någon nytta, om ni förstår hur jag menar?
Nog om det, jag tror att jag behöver lite sömn om jag ska palla med en heltokig kväll till med en av jordens bästa chefer, haha! God natt hörrni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0