Mm, det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder

Slänger in ett nattinlägg eftersom jag inte kan sova av värmen i mammis sovrum och alla tankar som dyker upp.
Jag vet inte vad som är rätt eller vad som är fel längre. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. En ständig tyngd för bröstet av all den här oron. Jag vill ha söndag redan nu så jag får titta på Sagan om konungens återkomst och Mega piranha med världens bästa Alexander och slappna av lite.

Imorgon och på lördag väntar jobb mellan 17 och 24.

Ikväll har jag haft filmkväll med mammi och ungarna samt ätit McDonald's eftersom det inte gick att grilla. Filmerna var inga höjdare men mammis sällskap gjorde det värt att se dem. Jag har saknat detta. ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

svaret hittar du på min blogg! ;)

2011-07-31 @ 19:02:44
URL: http://jessicasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0