I wanna love ya' every day and every night

Jag ligger i min säng med Winnerbäck lite halvhögt från högtalarna. Jag har städat och diskat hela morgonen och nu väntar jag på en person som ska komma hit och göra min kväll värd, tyvärr har jag ju råkat ut för halsfluss så hoppas att jag inte smittar honom.. Men innan dess ska jag till ica med mammi och handla lite chips och dip. Ska försöka mig på jättegod mat senare som jag aldrig har gjort tidigare, får se hur det blir.

Jag har tyvärr inga nya bilder på datorn, och jag orkar inte koppla in iphonen just nu.. För en sådan har jag ju fått också! Är ni intresserade av vad jag mer fick i födelsedagspresent? :)


Kommentarer
Postat av: Ronya

Jahapp. Trodde vi skulle ses om du mådde bättre? ;O

2011-07-24 @ 19:32:10
Postat av: becca

Ja! Det vill jag absolut veta... ;) btw så vet ja hur man fixar det där med kortet till iphonen :p

2011-07-25 @ 13:27:55
URL: http://smilesunshiine.blogg.se/
Postat av: alexandra

Ja! :)

2011-07-25 @ 15:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0