Happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday dear Emmi, happy birthday to me!

Idag är en stor dag. Inte minst fyller våran kronprinsessa 34år, (det är alltså inget sammanträffande att jag är döpt till Victoria i mellanamn) Just idag, fast för 18år sedan föddes jag- Emmi.

Så idag blir jag myndig och får rösträtt, jag får köpa lagliga cigaretter och dricka alkohol på pubar och kroger, jag får dessutom ta körkort och känna friheten i det.
Jag räknas alltså som vuxen och nu är det visst bäst att bära med sig legitimationen överallt, trots att jag ser ut som en tolvåring som precis har blivit attackerad av alla möjliga slags vilddjur.

Och jovisst kommer jag fira min födelsedag med bomber och fyrverkerier, fast det är nog bara jag som ser det framåt kvällen när alkoholen har satt sina spår.

Ja tack, jag kommer ha en toppen födelsedag!


Ungefär så här glad är jag idag!!!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Hahaha grattis du! Hoppas du får en jättebra födelsedag och har det jättebra i Öland med! :)

2011-07-14 @ 00:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0