Väntar på svar ang. lägenhetsvisning

God kväll!
Nu har jag suttit här ett bra tag och kikat runt efter lägenheter i Norrköping och jag hittade en, eller egentligen två stycken som jag gillade. Skickade iallafall en intresseanmälan till en av dem så får hoppas att vi får visning på den och kanske lyckas "vinna" den sen, hihi. Det var iallafall en tvåa på Albrektsvägen med balkong precis där jag vill. Jag längtar så jag håller på att spricka vad gäller att flytta in till stan!

Nu ska jag fortsätta min kväll genom att göra absolut ingenting, och kika runt på arbetsförmedlingen efter tillgängliga jobb!

Kommentarer
Postat av: alexandra

åh, jag bor på albrektsvägen! :D, haha ^^

2011-01-07 @ 11:52:32
Postat av: emmi

Svar till alexandra:

Haha då kanske vi blir grannar då! :D

2011-01-07 @ 17:31:18
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0