Och färglös som en tår blir jag, utan dina andetag

Jag verkligen älskar fina låtar, Håkan, Kent, HIM och Johnossi ligger nog högst upp på listan av favoriter just nu. Jag älskar att fastna i en låt så mycket att den spelas om och om igen, dagarna i ända. Musik är, för mig, det finaste som någonsin skapats.

Annars ska jag sova bort min ångest precis. Det är förnedrande hur vissa människor beter sig, nästan pinsamt.
"Människor som får en att må dåligt behöver man inte ha i sitt liv" -R.J.

Förövrigt så har vi tittat på en riktigt bra film ikväll, Forever strong hette den, rekomenderar den varmt till er. Imorgon ska jag till skolan, till och med en timme tidigare för att plugga ifatt mina efterhängande uppgifter. Efter skolan ska jag sova hos en fin person och bara glömma livet utanför dörren som man så lätt fastnar i.


Nej, jag är glad i vilket fall. Lite arg bara. Annars är jag alltid glad.


Fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0