Nya tatueringen och lite annat tjaffs


Dålig bild, hjärtat är rött med svarta konturer och tusen gånger sötare i verkligheten. Ni ska få bra bilder, imorgon förhoppningsvis för då ska jag hem. Då ska jag även försöka få in en video jag spelade in medan jag tatuerade mig, eller pappa tatuerade mig rättare sagt. Det låter som att jag har världens dialekt, dumma norrköpingskan nivet, men ni vet ju att jag pratar rikssvenska egentligen, eller hur? (säg ja!)

Förövrigt så väntar jag på att mammi ska vakna och åka till jobbet för jag kan inte sova trots att jag legat och vridit och vänt på mig i över en timme. Simhallen öppnar klockan sju så jag ska vara först på plats sen råder det extremdusch och dyngstädning hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0