Nattinlägg på hög nivå

Någon mer än jag som är vaken, trots att det är skola imorgon?

Jag tog nyss nattciggen med min pingla, via mobil dock eftersom hon är i Vadstena. Trevligt sådär. Min ängel ligger och sover och har gjort det ett jäkla bra tag, så i risk för att inte väcka honom gick jag ner i källaren på toa, hahaha så störd är jag mina vänner.

Ikväll skulle vi haft filmmaraton med pizza och godis, men efter en film var Alex trött och somnade bums. Kanske var det lika bra eftersom det är skola imorgon. Jag är inte ett dugg trött så jag tänkte slänga ihop någon rolig diggar och dissar lista. (Heidi gav mig tipset, men det talar vi inte högt om)



Bilder tagna i Vadstena i helgen då jag var hos min fina vän.


Kommentarer
Postat av: heydi

hihi! talar vi inte högt om! schyst va? va? och vad är det där för mongo bilder. haha jag ser ut som en alkoliserad tant för fän! but i love u <3 puss

2011-01-31 @ 02:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0