my dear friend, my true friend, i love my icetea. det är galet vilken glad tös iste'n gör mig till! :)



Sitter hemma med min ljuvliga iste och vilar magen, alldeles strax ska jag kila ner till tvättstugan och tvätta, sen nalkas det dusch har jag hört.
På tal om ingenting från ingenstans så har jag upptäckt att min magsäck måste ha krympt rejält efter mina dietveckor (som för övrigt snart drar igång igen). Jag mår sjukt illa efter att ha ätit en normal portion mat, känns som att magen ska spricka.. :( Men jag kan glädja mig själv med att jag har gått ner tre storlekar i jeans, how great isn't that, huh!? Glad Emmi, superglad Emmi var det här!

Ikväll ska jag träffa A*** och imorgon äre skola inkl. idrott som står på schemat. Dessutom hämtar jag förhoppningsvis Caspers gitarr också!


Kommentarer
Postat av: becca

hahA själv har man gått upp 2 stolekar, känns ju sådär det xD

2011-01-25 @ 16:55:10
URL: http://smilesunshiine.blogg.se/
Postat av: heeeidi

de är ju bra girl ja får köpa str 28 i jeans och du str 24! rättvist liv or not haha :d

2011-01-25 @ 20:48:42
URL: http://unknownemergency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0