jag behöver uppdatera min garderob



Jag sitter och klickar runt lite på olika sidor, hittade detta på Nelly.com och funderar starkt på att klicka hem det när pengarna rullar in på kontot, men vi får se. Mest slapp och egentligen behöver jag "snyggkläder". Mammi fyller ju år nästa månad också så någon tusenlapp går ju till henne så måste hålla lite i pengarna så inte allt försvinner direkt. Jag är i vilket fall som helst shoppingsugen. Men en Sveamössa står högst upp på listan, måste bara hitta till butiken i Linköping, någon som vill hjälpa mig?

Kommentarer
Postat av: emelie

jag hittar skapligt bra i linköping.

2011-01-19 @ 12:35:23
Postat av: alexandra

AHH!!! ::D:D:D:D:D:D, jag älskar dom skorna!! Jag har dom vanliga svarta och röda! :D, vill ha det där paret med ^^, älskar modellen! :D

2011-01-19 @ 14:04:24
Postat av: Ronja

Jag ställer gärna upp på att tappa bort mig i Linköping!

2011-01-19 @ 21:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0