INTE OKEJ!

Cha cha bloggen! sitter i skolan och dricker lite cacao creme med extra mjölk, fjortis dricka of d00m. kraftig hosta har jag också. Ska snart gå på toaletten och filofisera om mina problem medans jag lägger en bajs. ska kännas bra. <3 Och bara för att jag har tråkigt ska jag också ta med mig mina söta killklasskamrater som stöd medans jag klämmer ut ondskan! 
Igår hade jag mysigt hemma, kollade på gamla Narnia! Tycker att hela den storyn är händelserik och spännande! 
Kanske blir att gå på stan med någon av mina fina väninnor. Kanske blir att sätta sig på CH ( Coffe house ) och tagga lite ännu mer fjortis dricka! TAGGARÅÅH. 
Sen om ett par månader är det Justin Bieber konsert! AAAAAAH GAAAAAH vad jag taggar! han är så söt och snygg! Helt galet! det bara flöder våthet där nere! Ikväll blir det notebook med lite chips & dip, godis och läsk! myyyyys!
xoxo / gibbcrew

Kommentarer
Postat av: Tagemai

I am really impressed!!

2011-11-29 @ 06:39:36
URL: http://tagemai.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0