God morgon från Vadstena

Jag sitter i skrivande stund i Heidis säng och är precis inkommen efter morgonciggen. Heidi är på sin skola där det råder Öppet hus för fulla muggar, hörde att Heidi var guide. Jag vaknade för ca. en halvtimme sen och är hur trött som helst. Igår drog vi oss till Katja där vi käka lite pizza och tog ett glas vitt, sen gick vi över till Jasmin där vi inte blev så långvariga. Istället gick vi hem till Heidi och kröp ner under varsitt täcke och tittade på Heartbreak kid innan vi somnade.

Ikväll ska jag jobba och sen möter Alex upp mig för han ska sova hos mig. Imorgon ska vi ha filmkväll med godis och mys, saknar honom en smula faktiskt. Jag är lite småhungrig men jag orkar verkligen inte koka vatten för tillfället. Jag måste fixa mig och det nu. Ha en fin lördagkväll så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0