Första måndagen 2011

Hejhallå! Idag vaknade jag runt 18 och sen dess har jag knappt lämnat soffan, än mindre gjort mig iordning. Riktigt skönt må jag säga. Det blev lite tv-tittande med mammi och ungarna, Familjen annorlunda och Spårlöst. I skrivande stund sitter jag i vardagsrummet med mina bröder, kikar på Antz och ska försöka sova strax för imorgon ska jag nämligen sola med Ronja runt 10-11 sen ska vi umgås och se film, samt dricka kaffe som hon har klart direkt efter solningen, har jag bestämt.

Nu ska jag upp och borsta tänderna och sedan krypa ner under täcket och sova. Ni får ursäkta de tråkiga inläggen utan bilder, men jag har min kamerasladd hemma. Imorgon ska jag slänga in lite bilder åt er, jag vet att ni längtar. Hihi puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0