Emmi diggar & dissar



♥ Pussar. Jag ställer en motfråga till er; Kan man dissa det? Det är så underbart med en liten puss i vinterkylan, jag blir iallafall glad av det.

♥ Kilklackskor. Supersnyggt till allt verkligen, enda undantaget är väl mjukis dock. Men annars, God i love'em!

♥ Nordman. Är jag glad så lyssnar jag på Nordman, taggar jag så lyssnar jag på Nordman, är jag ledsen, arg eller allmänt nere så lyssnar jag helt enkelt på Nordman.
Jag hade en liten svacka nyligen, och då fick jag det fina tipset att jag skulle sätta mig ner och lyssna till texterna ordentligt för att finna mina svar. Och tänka sig, det gjorde jag.




↓ Snön. Är det bara jag som vill att den ska försvinna helt nu? Tack solen för att du ger mig falska förhoppningar och vårkänslor hela tiden.

↓ Pizza. Jag klarar det inte längre. Det gick kanonbra i Vadstena i helgen men idag fick jag knappt ner en bit. Det är fett och dyrt, plus att jag fick känslan av magont som jag hade problem med för en liten tid sedan.

↓ Bråk. Det värsta jag vet är att bråka. Eller okej, jag ska vara ärlig; det är underbart när man själv vet vad som är problemet, men när det är en gåta och man bråkar rent allmänt så står jag inte ut. Tur är väl att jag inte är långsint iallafall. För det mesta.

↓ Skitsnack. Att få reda på från andra håll att någon säger saker om mig istället för till mig är bland det dummaste jag kan få reda på. Speciellt är väl fallet då det handlar om sina egna nära och kära. Jag blir så besviken och jag hatar att vara besviken. (två dissar i en, skillz)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0