37 meddelanden när jag vaknade

Jag missade skolan idag pga att jag inte vaknade av varken larmen eller min privata väckare som spammade mig med meddelanden och tusentals ringningar. Inget att göra åt, jag gick upp lite halvsent och gjorde en macka med juice och kaffe och tittade klart på The Notebook innan Moa kom hit.

″What's up with my heart when it skips a beat?
Can't feel no pavement right under my feet

Up in my lonely room
When I'm dreaming of you
Oh what can I do
I still need you, but
I don't want you now

When I'm down and my hands are tied
I cannot reach the pen for me to draw the line
From this pain I just can't disguise
It's gonna hurt but I'll have to say goodbye″


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0