2011-01-28 13.58



Bilden får tala för sig själv, jag vaknade för ett tag sedan, men det är först nu jag verkligen har börjat vakna till liv. Känner mig helt sliten, det kanske syns på mina ögon också? Whatever. Alex åkte nyss hem, Alex är alltså A*** som många undrat. Lägenheten ser ut som en svinstia så jag har egentligen ingen tid för datorn med tanke på att jag ska åka om två timmar ungefär. Då ska jag till Mantorp och sen vidare till Vadstena för att dra en sleepover med min bästa vän. Nu kallar duschen på mig, välbehövligt vill jag lova! Vi hörs kanske med uppdatering från Vadstena! Sup och svälj, trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: heidi

hell yes babe!

2011-01-28 @ 18:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0