2011-01-23

God morning sunshines.
Jag vaknade för några timmar sedan men har inte gått upp förrän nu. Det är söndag och då får man ligga kvar och dra sig hur länge man vill.
Igår tog jag insiativet och löste en del ouppklarat tjaffs, och jag måste få säga att det känns riktigt bra faktiskt. Nu får det bära eller brista, mitt humör ska inte få sjunka till botten igen iallafall.

Nu ska jag hoppa in i duschen, för sen kommer mina föräldrar hit och jag måste ju bjuda på kaffe och inte se ut som ett vrak då. Ikväll blir det förhoppningsvis söndagsmys, det är sådant som gör en bra dag tusen gånger bättre.


Kommentarer
Postat av: Juliusadina

Good web with cool info. Thanks.

2011-08-25 @ 10:17:01
URL: http://juliusadina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0