2 januari 2011

Nu har jag bestämt mig för att flytta hem de sista dagarna av lovet och ta tag i mitt rum och umgås med min familj. Det är viktigt och någonting att verkligen prioritera först faktiskt.
Så imorgon tar jag en sväng till lägenheten för att städa och packa resväskan, haha. Sen bosätter jag mig i soffan hemma hos mammi och satsar på att sluta röka och träna bort fettet, samt slänga in lite plugg på förmiddagarna. Så de kommande dagarna vet ni vart ni har mig och vad jag sysslar med. Tvkvällarna med mammi är det jag ser fram emot mest för att vara helt ärlig!

Och snart väntar en förvandling också, men det hörrni, får bli en överraskning! Hihi. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0