you put a hook where it hurts the most

God morgon på er!
Nu undrar ni säkert vad jag gör vaken när jag är sjukanmäld, men det var så att Alex sov hos mig inatt (inget ovanligt) men han har ju en skola att sköta och eftersom han är pigg och kry så skulle han dit och jag gick upp med honom istället för att sova bort hela dagen.

Igår kväll tog vi ett bad med tända ljus och massa sådant mysigt innan det blev en film att somna till.

Fredag idag då. I eftermiddag kommer Ronja, Ante och Ludde hit på en kopp kaffe och Ludde ska även titta på min dator för att försöka fixa den åt mig. Bästa Ludde!
Ikväll blir det lite mys med min Alex bara, jag mår ju inget vidare så jag orkar inte festa eller något liknande. Och jag tror dessutom att det blir en ciggsväng med Heidi också.

Nu ska jag titta runt lite på internet innan jag går upp och fixar mig, plus städar av här hemma.
Ha en bra fredagförmiddag så hörs vi lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0