Jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Nu är det lov vilket betyder en vecka utan några som helst måsten och ingen ångest över att jag inte befinner mig i skolan. Jag tänkte begrava mig i soffan, ta hem en drös med filmer och inte stiga upp förrän mitt liv har slutat strula till sig. Jag börjar misstänka att jag hamnat i det stadie som kallas "psykiskt ostabil". Därför blir det kanske inte så många inlägg framöver. Allt jag rör vid rasar ihop och blir till en hög av skärvor som inte går att lappa ihop. Nu är allt raserat och jag har inte kraft till att se något mer gå sönder. i'm broken.

Over and out. För ett tag.

→ Ni kan ju trots allt ta er tid att slänga en kommentar angående detta; Vad ska ni göra på lovet? För trots allt så är ni mina trogna läsare som jag konstigt nog har knutit ett band till. Berätta om er. Vilka är ni? Jag kommer gå in och titta.


Kommentarer
Postat av: Carin

Ha,ha ligga i soffan...där tar du fel.. I veckan ska vi göra massor på måndag eller tisdag ska vi kolla Majas present,tisdag har räddningstjänsten uppvisning och så ska vi åka och spela minigolf :)

så soffan får du ta nån annan gång :) puss

2011-02-19 @ 10:13:25
Postat av: alexandra

Jag ska åka till min syster som bor i Örebro och spendera den mesta tiden där! Sedan i slutet av veckan ska jag dra mig tillbaks till Norrköping och träffa William ^^



Och enligt person ovanför så verkar du ha en hel del annat att göra än att sitta i soffan! :)

2011-02-19 @ 15:31:40
Postat av: Karin Persson

Vad trevlig din blogg verkar vara! kommer verkligen att läsa dina inlägg igen! =P Ha en bra helg =P

2011-02-22 @ 10:52:54
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0