Festa med dem bästa!







Eftersom jag glömde min kamera hemma så snodde jag bilderna från Becca (smilesunshiine.blogg.se)
Ignorera att jag ser ut som ett jvla r'tard på bilderna men jag hade kul iallafall och jag har aldrig dansat så mycket och så länge som jag gjorde igår. Vi gjorde fan dansgolvet! Nu längtar jag till nästa fest för att slå klackarna i taket igen, fifän! Tack Becca för att du ordnade en rolig fest, och hoppas att du inte hade för tråkigt med alla nergångar där.. Jag älskar mina brudar och fasen vad jag har saknat dem.

Idag är det dock inte lika roligt, jag mår som jag förtjänar och ska bege mig till jobbet om ca. 20min. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: moa

haha lika snygg som alltid blir jag på fest-bilder xD ja saknar dig också för den delen :( fan du är nog min kärlek emmi ;) ja saknar jämt dig när vi inte är :( men det beror nog på skolan och skit vintern! sommar måste bli awesome :D hihi

2011-03-06 @ 23:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0