Merry Christmas


Britney Spears - Fantasy parfym av mormor och Bruno Banani - Made for woman presentpaket av Alexanders pappa och låtsasmor. Favoriterna nu, helt klart!


Kaffekokare, bestick, dörrmatta och presentkort på IKEA av Alexanders mamma, tallriks/skål/mugg-set av mammi och en kaffebryggare av min morbror. Sparas tills vi flyttar!


Supermysiga tofflor av mormor, synd att storlekarna var 36-40 när man har 36 bara.. Men det går iallafall såklart!


Av min gammelmorfar och mormor, det gavs lite speciellt.


Tokfint halsband och bio av älskling, aw, älskar verkligen min Alexander!

Detta var det jag orkade fånga på bild.. Fick dessutom PS2 med tillhörande spel så som Guitar Hero, Sing Star och Buzz av mammi! Ett fint halsband av min bror, ljuslyktor av min andra bror och en äggklocka och ett doftljus av min syster. En mysig fleecefilt, doftljus + ljuslykta, Pettson och Findus julkalendern på dvd, pengar osv osv.

 Jag är helt klart mer än nöjd med min julhelg och julklapparna, fast önskar att det kunde bli julbord en dag till åtminstonde.. Fortfarande sjukt sugen på det, haha!

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

fina klappar

2011-12-27 @ 21:10:03
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Anonym

Håller med personen över! Och god jul förresten, lite lagom efter :)

2011-12-28 @ 00:36:45
Postat av: alexandra

glömde skriva mitt namn, haha :c

2011-12-28 @ 00:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0