Ullaredsnytt!


Ram med plats för två bilder och doftrosor som man har i badet

Väggtext "Kärlek"

Vetekudde, bomullstrosor och tights med mönster. I bakgrunden syns ett fotoalbum, toffsar och hårnålar

Jumpsuit Peak, i fleece. Köpte även en i mörkblå till Alexander i för tidig julklapp

Handduk och pyjamas som passar både flicka och pojke eftersom vi inte vet vad det är

Julkalendern, är svag för de gamla, haha

Sen fick jag med mig en massa julklappar som inte kan visas, en jättefin våg, hårfön och lite småplock som inte behöver visas. Tyvärr hade de inte alls mycket i klädväg, varken smått eller till mig den här gången. Men det gör inte så mycket, har hittills bara gått upp 0,7-1kg och kommer fortfarande i mina favoritjeans och mina tröjor. Knäppt, är ju ändå halvvägs nu och magen "väger" ju, alltså bebisen, fostervattnet osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0