Oh boy, you make feel like, no boy can make me feel like you

Sitter fortfarande i köket och väntar på att Alexander ska komma hem så vi kan gosa ner oss och titta på världens bästa OC. Fick just reda på att han är i Kimstad nu, så då är han hemma snart!
Har suttit här och bläddrat runt, läst mail från olika företag och tittat efter en klänning/tröja till tights till julafton men utan resultat.
Börjar få skapligt ont i svanskotan och runt där, hoppas verkligen inte att det är början på foglossning, har nämligen känt det på jobbet tidigare också..

Nu ska jag ta mig ett glas o´boy och invänta min söta pojkvän.


Stort lockigt hår, min fina tröja, och bästa mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0