Kommentarsvar!



Svar: Haha vad roligt att du tycker det! Kommer känns lite märkligt eftersom det var ett bra tag sedan jag var där. Men nu ska jag verkligen komma igen med allting, alla behöver ju de där jäkla gymnasiepoängen! ;)



Svar: Lilla Mossi! Ja, din rödhåriga tid var det första jag tänkte på faktiskt, med lockarna jag gjorde på dig, så himla fint på dig! Och när du blev rosahårig av avfärgningen, hihi! Saknart!
Självklart kan jag göra det, du får en nu med en gång som är tagen igår (v.22+2, alltså v.23) :)





Svar: Tack så mycket! Känns lite ovant fortfarande men jag trivs med förändringen! :)



Svar: Jo det är D-kullen, lilla Dixie på bilden! Hon älskar snö så hon saknar det nog väldigt mycket. Förra året lyckades hon fälla mig så jag föll framåtstupa ner på backen! Så i snön har hon kul både ensam och med matte, hon måste vara besviken i år lillkickan! Jag ska hälsa!


Dixie i April 2010



Svar: Ja, nu har jag börjat känna rediga buffar, speciellt på mornarna. Imorse var h*n helvild, magen buffades åt sidorna! Så himla mysigt, nu förstår jag verkligen vad du menade då jag var tidigt inne i graviditeten och du berättade om "upplevelserna" med Milya! :')
Verkligen en sista tid för dig att försöka njuta av varje känsla nu, även om det är riktigt obehagligt ibland, snart är hon ju ute i världen och då dröjer det väl innan du upplever det igen! Hihi :) ♥



Svar: Angående det, allt ser bra ut hittills som tur är!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Vilken tur att allting ser bra ut!! :)

2011-12-31 @ 10:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0