It's a new year tomorrow night!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Gjorde och gjorde, jag har ju inte varit gravid något annat år så ja, upplevde (upplever det)!

Har du några nyårslöften?
- Jo, ska försöka dra ner på godis och andra onyttigheter. Annars finns det inte mycket annat just nu, men när den lilla är född har jag som löfte att inte "gå ner mig", dvs hålla igång med träning så fort kroppen orkar efter förlossningen. Dessutom spara massa pengar och ägna massa tid åt min fina pojkvän.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej. 

Vilka länder besökte du?
- Jag har inte rört mig utanför Sveriges gränser.. 

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Köpt cigg såklart, skulle ha sparat en förmögenhet på det, hehe..

 
Bästa minnet från 2011?
- När jag träffade min älskling och fick reda på att allt var bra med pappa!


Bästa köpet?

- Min lcd-tv och "björn"-overallen till lillen/lillan. 

Vad spenderade du mest pengar på?
Cigaretter. Och.. ja, cigaretter.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Ja, att ha Alexander vid mig gör mig alltid glad. Mitt liv med honom helt enkelt, bebisen och snart lägenhet! ♥

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Med tanke på att början av året var väldigt dramatiskt, jag blev sjuk, och att pappas operation kom nu mot slutet så var jag nog ledsnare, men det väger ändå upp med "gladhet" med tanke på allt som hänt den senaste tiden och att allt flyter på med vårat förhållande, bebisen, mitt jobb och sådär! 

Favoritprogram på TV?
- Ingenting direkt, varken jag eller Alexander är några tv-fan då vi hellre håller oss till filmer!

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- Mer pengar helt klart!

Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Först och främst extra ultraljudet den 4e, sen allt som kommer efter så som flytt, bebis, förändringen i våra liv osv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0