Du är allt jag har och allt jag ber om

Sitter i köket nyduschad och smsar med min älskling som kommer hit om någon timme kanske.
Igår fick han ett tuppjuck och skulle städa, röja och tömma så det var bara att resa på sig och sätta igång. Så nu är det jättefint här hemma, julgardinerna är uppe och lussekatterna som vi bakade igår är nästan slut.
Idag har vi varit barnvakt åt Emil, Linus och Maja, så nu är jag helt slut. Gick ju upp vid 7.10 för att självklart se julkalendern, haha! Den verkade faktiskt riktigt bra jämfört med de senaste misslyckandena..

Nu ska jag titta runt lite på andra bloggar innan jag förflyttar mig till vardagsrummet och tittar på tv tills älsklingen dyker upp. ♥


En plåt av två, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0