Det är en resa upp till himmelen

Jag kunde inte slita mig från datorn, fastnade vid min fina vän Ronjas blogg (http://ronyala.devote.se), läste från April och framåt. Fasen vad jag saknar den tösen. Sinnessjukt. Minns när hon i stort sett bodde hos mig, när vi gjorde allt tillsammans. EH i Linköping, balkonghäng med islatte, skratten, videosarna till svensk musik, Dixie, allting. Vilka tider!

Så Ronja, jag saknar dig. Kommer alltid finnas för dig, bara så att du vet det. Du är bra bättre bäst. You're real. ♥






Jag hoppas att du kan förlåta mig för hur det har blivit, även fast du inte säger något, visar något eller så, så vet jag att jag har svikit dig, rejält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0