Dan före dan

Kom att tänka på att jag varit otrevlig och inte frågat er vad ni ska göra i jul och vad ni önskat er i julklapp?

Själv ska jag och Alexander först ha morgonmys med våra julklappar till varandra, sen ska vi iväg och äta julfrukost och öppna julklappar hos mamma kl. 8.30 imorgon, sen ska jag och min familj + släkt till mormor och äta samt se Kalle Anka osv. På juldagen ska jag och älskling till hans moster och fira jul med julklapps"spel" och sådär! På måndagen ska vi grilla hos mammi som ett avslut på julen!

Jag har inte direkt önskat mig någonting speciellt i år faktiskt, inte som jag minns iallafall..
- saker till lägenheten, så som köksgrejer och plock
- parfym
- julkalendrarna på dvd (haha)
- ps2

Jag tycker det är roligare att bli överraskad eftersom jag har pengar själv nu, och kan köpa det jag "önskar" mig. :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

Det låter som en jättemysig jul! :)

2011-12-23 @ 11:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0