California here we come, right back where we started from

Det känns så konstigt just nu, konstigt och fel. En orolig känsla, hos både mig och Alexander. Kanske är du sjuk, kanske är du frisk. Tiden får utvisa det.. Förstår bara inte hur hon kunde påstå att allt såg bra ut, när det i själva verket var väldigt fel..

Den sista tiden av Ullared var inte mycket att hurra för, fick ett telefonsamtal från barnmorskan som fick oss att tappa lusten till att vara kvar, så vi åkte hem.
Nu är jag sjuk, väldigt sjuk faktiskt. Hög feber, frossa, hosta, halsont och genomförkyld. Har inte orkat fota någonting av det jag köpte.. Jag ligger i sängen med min fleece "onepiece" och tittar på OC i väntan på min älskling. ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra

Hoppas att allting är bra! :(

2011-12-08 @ 21:00:04
Postat av: Sanna

Nej vad har hänt Emmi?:( Skriv till mig på fb om du vill och orkar <3

2011-12-09 @ 09:06:23
Postat av: Anonym

Hoppas allt är bra!

2011-12-09 @ 14:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0