Back to school och nyårsplaner

God kväll! Jag och baby har suttit som klistrade i soffan hela kvällen och spelat cod - black ops, jag vann faktiskt flera gånger så nu är jag nöjd och glad!

Idag har vi varit i norrköping då jag hade ett möte inbokat med min mentor, så nu är det bestämt att jag börjar igen den 9/1 precis som alla andra fast med ett annat schema. Skönt att komma igång igen faktiskt, hoppas mornarna blir bättre bara.. illamåendet är ju extremt vissa dagar, usch!

Nu börjar kvällen lida mot sitt slut för min del, jobbet kallar imorgon så bäst att vara pigg! Sen är det ju nyår på lördag, jag och älsklingen ska vara i Mantorp hos hans mammas väninna. Alexander lär ju antagligen dricka så jag får nöja mig med mat, mineralvatten och en puss vid tolvslaget.
Vad ska ni göra på nyår? :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

Vad roligt att du kommer tillbaks till skolan! :)

2011-12-30 @ 12:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0