All i need is you baby



Ligger i soffan i min ensamhet och tittar på Runaway bride medan älskling ligger i sängen och spelar.
Idag har jag sluppit allting och bara tagit det lugnt med oljebad och mat serverad av sötnosen.
Imorgon ska Alexander hjälpa sin pappa med det nya huset och jag ska med mamma och mormor och julhandla, på kvällen blir det mys med mumsig mat och julklappsinslagning, kanske lite bak också om baby har lust, hihi.

Måste ringa lite samtal och ta mig iväg till skolan och prata med min mentor också. Dessutom har det gått 14 dagar sedan proverna togs så vi borde få provsvaren den här veckan. Hoppas på det bästa! Känns som att det verkligen är fullt upp den här veckan, men det hör ju faktiskt julen till.

Ps. För er som är intresserade så har jag börjat känna bebisen sparka, svagt men en början. Det är ju helt sjukt vad fort allting går. Ds.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snart blir det tydligare och tydligare sparkar och när du kommit över vecka 25 så är dom verkligen riiiktigt tydliga buffar. Minns inte riktigt när jag började se sparkarna utanpå men det var nog nånstans i vecka 24. =) Fast det är ju olika för alla. Men det är så himla mysigt. Nu när Milya sparkar och bökar runt i magen så är det nästan lite obehagligt ibland för hon har blivit så stor och "tung", men ack vad mysigt det är! :)<3 Håller tummarna för provsvaren gumman!! <3

2011-12-19 @ 23:47:17
URL: http://yourmylife.devote.se
Postat av: alexandra

Hoppas allting är bra! Och vad mysigt med sparkarna ^^

2011-12-20 @ 07:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0