You're my secret passion and i have no other


Brors match mot IFK, dock så förlorade SIF.

Igår innan jobbet knallade jag och Alexander bort till Skärblacka IP för att titta på p12 match med mamma, pappa och mormor samt mina andra syskon. När matchen var slut gick vi hem och jag fixade mig för att åka till jobbet till 18, jobbade till 20.40 och mötte sedan upp Alexander för att se film och sova skapligt.

Älsklingen väckte mig vid 05.50, därefter var och varannan minut, haha. Fick iallafall frukost på sängen innan han åkte iväg till skolan.
Om en timme går min buss, börjar kl. 13, inte en aning om hur länge jag går idag..


Kommentarer
Postat av: carin

p99 är det....

2011-08-23 @ 21:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0