Vad jag älskar dig, när du ser på mig

Sitter i soffan med Alexander som spelar, jag har pluggat och sådär nu på kvällen så lite är inskickat iallafall.. 10 dagar till skolan börjar igen, känns inte sådär jättespännande direkt men ska passa på att njuta av de sista dagarna som är kvar.

Imorgon väntar jobb mellan 17 och 23.40 och så ser även resterande av helgen ut.

Jag har fixat lite i hallen, och nästa projekt blir vardagsrummet så det kommer komma upp bilder så småningom. Riktigt nöjd med hallen faktiskt, den ser lite mer mysig ut, hiih.

Nu ska jag krypa ner i soffan och se film med baby, vi får se om vi hörs innan måndag eftersom jag kommer ha fullt upp hela helgen!


Nu kommer det ni har väntat på.. JAG SAKNAR MITT HÅR! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0