Och allt jag skriver blir samma skit, det handlar om mig, det handlar om dig

Hej på er!
Jag och Alexander är hemma hos mammi och vaktar djuren till imorgon kväll. Så ikväll blir det mys med skräckfilm och xbox.

Igår jobbade jag till 20.40, när jag kom hem hade Alexander diskat och städat i köket så jag behövde bara tvätta fyra maskiner och rensa kylen.
När jag är här får jag städmani så har dammsugit både under- och övervåningen, samt satt igång diskmaskinen. Ush, hatar massa djur och flugor överallt. Hatar smuts och damm. Det lär bli ytterligare städning här innan jag är nöjd, haha.

Nu ska jag gå och se vad det finns för gotti till ikväll. Vi hörs senare med bilder från dagen/kvällen!


Smarrigt, Bacardi. Gammal bild eftersom jag inte får lägga upp någon bild för Alex.. Tss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0