men jag vet att allting kommer ordna sig, om jag får somna brevid dig

You make my heart skips a beat everytime you take me in your arms
You're a perfect thing to say, you're a perfect man for me
I can see there's a reason to be with you, our lips they fit as well
Everything, every day, everywhere you make me smile
Even when the sun's not shining, you're light up my world
I love you so much baby, i can't explain in words



Ny bild, tagen igår, "hej plutläpp", hahaha

Sitter i sängen med älskling, vi ska upp om ca. 4h och 30min för att åka till Norrköping och gå en sväng på stan och marknaden, efter det blir det jobb hela kvällen. Missar Kalle Baah tråkigt nog.. om jag får sluta tidigare blir det att gå upp till Augustifesten med Alexander.

Nu ska jag försöka övertala honom att krypa ner och sova lite så att vi orkar upp imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0