"we don't give a fuck ismen"

Idag är ingen vanlig dag, nej idag är ingen vanlig dag för idag är det Beccas födelsedag, hurra hurra hurra!

Idag, den 26 April 2011 fyller min pingla Rebecca Jansson 18år! Fyfan vad jag saknar dig bruden, tiden har gått så jäkla fort. När vi var 13-15år var det våran tid, minns du den? Helt galen tid med moppar, alkohol, smygrökande killar och allt annat nytt och spännande som hör tonåren till. Nu räknas du som vuxen; du får rösta, ta körkort, flytta hemifrån, köpa lättöl, köpa cigaretter och snus lagligt, och det du kanske mest ser framemot idag- du kommer ut på krogen! Men vad annat är spännande med att fylla "vuxen"? Nu är du förebilden som måste sköta dig exemplariskt. Inga fler spårade p-äng fester, smygdrickande utanför öltälten, moppeolyckor eller smygrökande i hörsalsparken. Hoppas att du får lite åldersnoja iallafall, haha.



Du kommer alltid räknas som min bästis, det vet du va? Grattis stumpan, hoppas att du får världens bästa 18års dag för det är du mer än värd!

http://www.youtube.com/watch?v=RY5ofmMoZ6Q


Våran danslåt, haha ♥

Kommentarer
Postat av: becca

Haha, man tackar man tackar! Jag måste ju faktiskt säga att jag känner att jag redan har kommit över det där med moppe, tjuvrökning etc. men jag fattar poängen! Tycker faktiskt att det är redigt skönt att inte vara en liten skit längre... (: Men visst saknar man tiderna som lill-tonåringen, saknar våra tider!! <3 Låten är klockren - WE DON'T GIVE A FUCK!

2011-04-26 @ 19:53:32
URL: http://smilesunshiine.blogg.se/
Postat av: heidi

va fint skrivet! :)

2011-04-26 @ 19:55:27
URL: http://unknownemergency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0