Nu tror du säkert att jag hoppas på nåt som aldrig ska bli av, men jag har aldrig lyssnat när du lovat, aldrig ställt några krav

Jag har spenderat hela dagen i soffan, och nu är klockan snart sex. Galet hur fort tiden går även när man gör ingenting. Jag har hög musik på, basen får soffan att studsa till och hela gården hör ekot från Lars Winnerbäcks härliga stämma, Nordmans dansande säckpipa, Håkan Hellströms falska toner och för att krydda det med Melissa Horns djupa röst fylld av sorgsen melodi.

Music ala' Emmi världens bästa spellista, ta en titt vetja!


Emmi för nästan exakt tre år sedan, (April-08), VångaIF tröja och grejer.
Jag kan ju glädja mig med att jag var tjockare då, men vägde mindre. Haha!


Kommentarer
Postat av: alexandra

bra musik smak! :D

2011-04-18 @ 11:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0