Life aint no what it seems to be, words can't explain what you mean to me. Even now you're gone we're still a team

Hej på er, härligt väder inte sant?
Vid två drog jag hem och sa hejdå till Pochahontas, min lilla gris har flyttat för ett år nu och de andra pollarna gnäggar satan efter henne medan pappa tröstar Rosalie med att mamma scan kommer och hämtar henne snart. Sjuka familj, haha!

Jag ska alldeles strax sätta mig på balkongen och njuta lite av kvällssolen innan det är dags att bege sig iväg igen. Jag har faktiskt städat av det värsta här hemma nu behöver jag bara be mammi svänga förbi och köpa en ny dammsugare åt mig, Dixiehår lite här och var och min gamla dammsugare fungerade ju inte riktigt som den skulle.

Långt onödigt inlägg, jag sätter punkt här. Hej på er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0