jag vill bara vara med dig, dag in och dag ut ska vi bygga upp vår kärlek för du betyder allt för mig i denna världsdel

Vaknade för ett tag sen vilket betyder att jag missade skolan idag, inte bra. Jag är fortfarande dyngtrött och har blivit dyngförkyld, då är det tur att man har en Alexander som hämtar god daim-óboy åt mig, hihi. Och hade jag sett normal ut på bild så hade ni fått se hur bra jag har det här i soffan men istället får ni se hur bra jag hade det igår ute på balkongen.


Ae inte alls mycket man såg; så tända ljus, musik, scones, negerbollar (till Alexander), påskmust vs saft, och efter ett tag blev det lite film istället för musik innan Alexander gav upp och ville in i värmen. Töntisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0