jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu

Hej på er, vad har ni för er i det underbara vädret?
Själv sitter jag här med Alexander och ska snart bege mig hem till mammi för att grilla med familjen medan Alexander åker till Linköping för att gymma. BiffN.



Alexander bestämde mina kläder idag då jag själv hade lite klädnoja och inte hittade någonting, så det blev lite rasta och det får det även bli på minnes som nalkas om si så där dryga tre veckor! Awesome.

På tal om det, vilka kommer befinna sig vid Folkets hus den 14e maj? :)


Kommentarer
Postat av: Carin

Jag så klart.. Fast det visste du ju redan :)

2011-04-25 @ 21:25:55
Postat av: becca

Ska åka till Holland dagen efter, skitkul xD

2011-04-26 @ 19:50:42
URL: http://smilesunshiine,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0