how does it feel when you kiss when you know that i trust you, and do you think about me when she fucks you?

Ligger här nerbäddad i soffan med Alexander brevid som spelar något galet spel medan jag försöker bli trött. Jag är lite småsur ikväll faktiskt. Mycket är ångesten över att jag saknar mina fina vänner såsom Heidi, Moa, Becca och såklart min kära kusin Casper.
Vet i fasen vad jag ska göra för att bli trött, kedjeröka fungerade icke, och "sömntabletterna" fungerar heller inte.

Jag vet att ni vill höra om mina tysta dagar så lite snabbt bara för eran skull. Alexander och Ronja har sovit här de senaste två nätterna, mest glott film och sådär. Vaknade halvvägs in i sovrummet igårnatt av att Alexander bar mig för att jag somnat i soffan, haha. Idag har vi bara segat framför Wrong Turn- filmerna och inte mycket mer alls faktiskt.

Men aja. God natt hörrni.


Hahaha randombild.

Kommentarer
Postat av: h

yo now i miss you to hunnie girl

2011-04-15 @ 18:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0