Du é la go, ey så jävla go!

Det var ett tag sedan hörrni. Jag har faktiskt inte haft någon blogglust alls då det inte har hänt någonting samtidigt som det har hänt alldeles för mycket.

Jag har iallafall spenderat många dagar med min sambo Ronja och med min familj. Vi har hämtat en liten vove på 5månader och för att inte glömma dagarna på balkongen med brillorna. Jag har gjort mig av med Dixie och jag har gått långa fina promenader med en fin person. Jag har "festat" med mina föräldrar och fått höra att jag är en dålig människa samtidigt som jag fått höra att jag är världens bästa. Jag har skolkat lite för mycket och skickat in förvånandsvärt många skoluppgifter. Livet leker med mig.

Vad har ni haft för er de senaste dagarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0