coming back to life again, we can make it, just hold my hand through this

Hej på er!
Fredagen var inget vidare men det klarnade upp idag, och då pratar jag väl inte direkt om vädret för vart i helvete försvann solen!?

Igår fick jag svaret på det mesta, varför det är som det. Jag hamnade i en kategori jag inte trodde var möjlig för mig. Nu ska jag få hjälp med att ta mig ur det här. Jag är sjuk. Jag har varit sjuk utan att veta om det i två år, om inte mer, men nu ska jag bli frisk igen. Det har dem lovat. Beblandar mig med en konstig känsla och ställer mig själv frågan; varför just jag?



Sitter i köket och väntar på Lasse som ska köra mig till jobbet, för ikväll ska jag jobba medan ni super skallen av er. Trevlig lördag hörrni, jag slipper vakna bakfull. Ni kommer vara avundsjuka imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0